شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

در این جلسه حضور در طی پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز یک کسب‌وکار به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این طراحی وب سایت داینامیک برای صاحب سایت قرار است در آینده چه سودی داشته باشد؟ و کدام نیاز کاربر سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

سؤال های رایج درباره سرویس های تعریف شده در لندینگ خدمات طراحی سایت

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

از چه سیستمی برای مدیریت محتوا استفاده می شود؟ وردپرسی یا طراحی اختصاصی و کدنویسی

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

اگر صفحه‌های وب‌سایت شما در نسخۀ موبایل طولانی هستند، بهتر است به فکر یک هدر چسبنده باشید. با این کار، کاربران همیشه به ناوبری و منوی وب‌سایت شما دسترسی دارند.

خیلی خوبین بابا برای خودتون نظر میذارین ناموسا؟! یه دمو نصب کردن با وردپرس ۵۰ میلیون؟! خیلی خوبین خدایی

حتما توجه کنید که از افزونه های مناسب وردپرسی برای تغییر مسیر این موارد استفاده کنید.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

پس از اتمام آموزش، شرکت طراحی هرگز نباید سایت شما را فراموش کند. احتمالاً خواهید گفت چرا؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

از زیر دامنه (سابدامین) استفاده کنیم یا زیر فولدر (سابفولدر)؟

همچنین بهتره پس از راه اندازی به فکر دریافت خدمات پشتیبانی سایت باشید چون سایت یک موجود پویا و زنده است و بدون نگهداری ممکنه قابلیت هاش به مرور زمان کمرنگ یا حذف بشن.

هنوز سایت ندارید؟ شاید در طراحی وب‌سایت یونیک و فوق العاده برای کسب و کارتان حساس و سختگیر هستید.

راه دیگه اینه که روی دکمه افزودن کلیک کنید و یک پوسته از بین پوسته های موجود انتخاب و نصب و سپس فعال کنید.
در قرارداد خدمات نگهداری و مدیریت سایت موارد مهمی است که باید بهش توجه کنید.

این عمل کارفرما را برای پاسخگویی به سوالات پایه در آینده آسان تر می کند.

این ویژگی سبب می شود که بتوانید به راحتی تولید محتوا کرده و مطالب سایت خود را مدیریت کنید.

این مورد، برای سئو سایت های چند زبانه مانند سایت های خبری به کار می رود و بهترین کار برای نشان دادن تارگت نهایی کاربران در هر نقطه ای از دنیاست.

سلام جناب مهندس شبتون به خیر، میشه بگین برای طراحی سایت شرکتی چند روز زمان لازمه؟

مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد لینک منبع با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

خیلی میشنوم که اینستا قراره فیلتر بشه و نمیشه هم روی تلگرام کار کرد. من روی اینستا فروشگاه این سایت دارم و محصولات بانه رو میفروشم.

این موضوع در طراحی تجربه کاربری وب‌سایت بسیار اهمیت دارد. شما هم برای اینکه بتوانید یک وب‌سایت سازگار با انواع و اقسام گجت‌های هوشمند داشته باشید، یا باید از تکنیک طراحی وب ریسپانسیو استفاده کنید لینک منبع یا طراحی وب‌ تطبیقی. در ادامه هر‌کدام را به‌ترتیب توضیح می‌دهیم.

پایگاه داده رو ایجاد کرده و تنظیمات اولیه اش رو انجام بدید

روی همۀ دستگاه‌های جدید (حتی آن‌هایی که صفحه‌نمایشی با ابعاد غیراستاندارد دارند) کار می‌کند.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز نیز هست. بدین معنی که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از منابع وردپرس استفاده کنید. منظور از منابع وردپرس امکاناتی مانند قالب ها، پوسته ها، افزونه ها و … است.

در طراحی آداپتیو می‌توانید صفحه‌های نسخۀ موبایل وب‌سایت خود را کوتاه طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو، تمام محتوای دسکتاپ به صفحۀ وب موبایل منتقل می‌شود. مگر اینکه تغییری در آن ایجاد کنید.
با این فرق که قیمت آن مناسب‌تر است و پشتیبانی آن دائمی است.

وب‌سایت یدک ‌لی یکی از وب‌سایت‌هایی است که طراحی‌ واکنش‌گرا دارد. فرقی نمی‌کند که شما با چه ابزاری می‌خواهید این وب‌سایت را ببینید.

این ویژگی سبب می شود که بتوانید به راحتی تولید محتوا کرده و مطالب سایت خود را مدیریت کنید.

این مورد، برای سئو سایت های چند زبانه مانند سایت های خبری به کار می رود و بهترین کار برای نشان دادن تارگت نهایی کاربران در هر نقطه ای از دنیاست.

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

موردی که اکثرا بعد از طراحی سایت دو زبانه فراموش می کنند، ترجمه درست تک تک صفحات و نه صرفا صفحه اصلی است.

هزینه سایت از ۵۰ هزارتومن هست تا ۵۰ میلیون! شما باید برای دریافت قیمت دقیق، با واتسپ ما تماس بگیرین.

در ابن رابطه می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین و برای تعیین وقت حضوری و جلسه اقدام کنین.

این اعداد تقریبی هستند قیمت طراحی سایت و برای اطلاع از قیمت دقیق بهتره نیازمندی‌هاتون رو مشخص کنید.

محاسبه آنلاین با یک ابزار مثل ماشین حساب محاسبه هزینه طراحی سایت همیشه یک ایده خوب بوده که ما در حال اجرایی کردنش هستیم.

کاربر هیچ چیزی را از دست نمی‌دهد. در واقع طراحی تطبیقی به طراح این امکان را می‌دهد که از تصاویر و سایر محتواها با دقت بیشتری استفاده کند.

برخی هم آن را در هدر قرار داده‌اند. روشی هم که این روزها بسیار محبوب است، ایجاد یک منوی تمام صفحه پاپ آپ با استفاده از یک لایت باکس است.

حتما برای شما هم پیش آمده که با شروع پروژه طراحی سایت اولین چیزی که به ذهنتان می رسد قیمت این پروژه است. اغلب این اتفاق می افتد، حتی در هنگام خرید یا اینکه ممکن است به وسیله ای نیاز داشته باشید اما به دلیل هزینه بالا از آن صرف نظر کنید. در بیشتر موارد حتی نیازی به دانستن هزینه نیست، اما ناخودآگاه قیمت را می پرسیم.

برای اینکه با مفهوم طراحی ریسپانسیو بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی، تبلت و لپ‌تاپ خود را بردارید و وب‌سایت یدک لی را با تمامی این ابزارها باز کنید.

Report this wiki page